Dam it girl have a little faith

Tjoo hopp!

Idag har jag haft det ass nice bara legat i sängen hela daen lång och lyssnat på musik och läst "Ljudet av ditt hjärta"
Har faktiskt läst ut den nu snyft så jag tänkte våldgästa V imorgon och flörta mig till den fjärde boken.
Men som sagt har jag bara degat hela daen idag mådde inte prima idag direkt men men hoppas det blir bättre tills imorgon för jag ska prao på Himelska Hundar så jag måste ju va på toppen humör då!
Men vi har ett problem jag har sagt att jag är femton fast jag är bara 14 hihi busig jag är men jag menar att jag fylller femton så jag hoppas att dom inte märker något.
Men nu kom systern in och sa att det va parlamentet så ska titta på det nu och sen är det ju beck så jag kommer inte blogga mer ikväll.
Men jag kanske bloggar på morgonen för jag börjar 11 och lägger in dagens outfit och så!! Great
Juste Rober Gustafsson är med idag också!!
PUSSS PUSSS

Kommentarer
Postat av: J

Jävla bajs, skulle skapa en ny blogg med detta namn..

Men what evver. ljudet utav ditt hjärta är väldigt bra!

2009-10-14 @ 19:43:54
URL: http://enjoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0